دیشب ترا صدا زدم از راه دور دور

دیشب تمام زمزمه های این دل زخمی

با تو تمام دل تمام شد رحمی

دیشب کنار پنجره بودم نیامدی

دیشب کنار عقربه بودم نیامدی

دیشب برای همهمه خواندم نیامدی

از روز های بی واهمه خواندم نیامدی

دیشب برای تو سرودم باز هم نیامدی

دیشب تمام شادیم را زدودم نیامدی

دیشب کنار عکس هوالمعشوق او

تاصبح زود گریستم نیامدی

دیشب همان دم که بودم به یاد تو

فهمیدم و دیدم که بودم اسیرتو

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رویای خاکستری سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام سروناز جان. امیدوارم حالت خوب باشد و همیشه همینطور زیبا بنویسی.

خوشحال می شم به من هم سری بزنی و وبلاگم رو بی نیاز کنی.
لینکت کردم. موفق باشی.

مریم پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.sokotekhak.blogfa.com

سلام
طاعات و عباداتتون قبول
وب بسیار زیبایی داریدُ
پیغامتونو از مهر پنهان خوندم
امیدوارم همیشه موفق باشید
خوشحال می شم به من هم سر بزنید
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد