معراج شهدا(پادگان شهید محمودوند)

اینجا عروج عاشقان داغی به دل دارد  

اینجا تمام عشق  

های و هوی لحظه های بیکران جبهه ها دارد  

همه مستند و دیوانه  

همه در غیر کاشانه  

ولی همچون پرستوها  

به دنبال یه کاشانه  

من ِ بد بخت شرمگین و   

من ای از خود سرآزین و  

من ای که   

لحظه های خود   

به جای عشق بازیم و   

کجا رفته است دل از من  

کجا رفته است روح من  

من از چند یاس پرسیدم  

یکی گفتش این ،من هم  

ولی تو در توانی،بر سرِ نوری و   

در آخر به سوی لاله رویی و   

ولی این را نمی یابی  

که همچون داغداری و   

نمی آیی!  

و می آیی و در راهی،سپس خواهی برفت از راه  

اگر که تو ،نتوانی برانی از خودت اورا  

همان من را  

منِ او را  

به سوی عاشقان آییم  

به سوی دلبران آییم  

به سوی استخوان های  

پر از نور و دلی پر ازفغان آییم  

ولی   

این مَن  

همینجا بایدش ماندن  

ولی ماندن در اینجا سخت راهی بی امان خواهد  

دلم را گر بزارم در همین وادی رها گردم  

دعایم میکنند گر راهی وادی عشق و   

موسمِ دلهای نورانی یارم باز برگردم  

قطعه ای از قلب مشکینم  

برای عاشقانِ یار و   

دلدار جهان ماند 

 

 

 

 

اسفند1386 

دوم دبیرستان 

بازدید از مناطق عملیاتی 

جنوب-معراج شهدای پادگان شهید محمودوند

بی نام

 

 

عشق ،عشق است و تمنای وصال تو در او 

بارخدایا!چه کنم مست  تو و آن شده ام 

 

 

 

سال اول دبیرستان 

گناه

 

 چه کنم در دل شب های سیاه افتادم  

چه کنم باز به بی تابی و زار افتادم  

از چه ای دل تو توانی بروی سوی خدا  

گو تا باز بیارم کمی از لطف و عطا  

 

 

 

 

سال اول دبیرستان 

1385-6

 

 

جای خدا

 دیر بازی است که  

 من آمده ام  

 از درونِ غم و درد  

 تا باور ِ دل  

 دیر بازی است شکفتم از نو  

 

 مثل یک غنچه ی سرخ  

 حال   

 من آمده ام...  

 باید بود،باید ساخت  

 باید داشت  

 قلبِ سلیم  

 

 گرچه من نفهمیده ام هنوز  

 به کجا باید رفت  

 لکن  

 می شود از غم و رنج  

 به درون دل خود  

 رفت   

 و  

 خدا را  

 یافت کرد... 

 

 

 

 

سال اول دبیرستان 

زنگ ریاضی(خانم 

حقانی) 

1385-6

دنیای من

 

زندگی راه به بیراهه و جایی دگر است  

دگرین راه فنا نیست جهانی دگر است  

این جهانی که بسازی نه تمام ِ دنیاست  

جایگاهی به خدا به زسرای گذر است 

 

 

 

 

سال دوم دبیرستان 

  ترم دوم 

زنگ تاریخ ادبیات 

1386-7

شهید عبدالحسین شاه زید

عشق را با عشق در هم می دهند  

گریه را با زار یکدم می دهند  

این سوارانی که بینی در نثار  

عشق را با خون می سازند وصال  

عشق را با خون ِ یک سر می دهند  

عشق را بی دست و مرحم می دهند  

مرحمش را در سماوات ِبرین  

از نیِستان ِ رضایت می دهند 

 

 

سال اول دبیرستان 

ترم دوم-زنگ فیزیک 

(خانم قاسمی) 

1385-6

هدف

در رَهِ عشق تو چه باید سرود  

در  هدفِ عشق چه باید سکوت  

در سر من شور و صفای خداست  

در دل من عشق همیشه خداست  

عشق من آن نیست که هی بگذرد  

بر سر هر فاصله مِی بگذرد  

ذهن!فراتر ز رُخِ یار رو  

تا که ببینی فلکِ راه رو  

عرش و فلک در ره کوی تو است  

مهر خدا در سر و روی تو است  

گر ره ِ کوی تو خدایی شود  

عشق فراتر زغباری شود  

راه وزین برگزین  

عشق،برین برگزین  

ره روی کوی خدا  

راهِ ثمین برگزین. 

 

 

 

 

سال اول دبیرستان 

ترم دوم-زنگ فیزیک 

1385-6

من

من نه آنم که توانم دلِ اورا ببرم 

دیگران در دلِ او جای دگر می نگرند   

 

                                      پیشتر باید رفت 

                                      بعد ها زائد رفت  

                                                                 در کجای دلِ او  

                                                                 می توان تا بعد رفت... 

 

 

 

 

سال اول دبیرستان 

زنگ زبان فارسی

6-1385